welcome Back :]]

Bine'ai venit pe blog-ul meuu :x
Sper ca-ti va placea>:D<
Si daca iti place .... Mai viziteaza-l xD

joi, 21 aprilie 2011

What I love...

Bunaa :3 Voi.. ce mai ziceti :* ? Mi-am luat pantaoni ... doar ca sunt kaki :P .. Dar tot ii ador :x:x 
Vaoua ce model va place ? Eu sunt inebunita dupa leoprint :x . cand vad ceva cu modelul asta , trebuie sa il am :P
 Pam pam pam paaaam >:D< ... Si inca un model :P 
De asemenea .. imi plac foarte mult imprimeurile florale :x:x 
De data asta va dau imagini cu haine ..arata mult mai bine pe haine si nici nu am gasit numai model :D 




Da .. nu stiu ce parere aveti voi .. dar mie imi plac mult :P . 
Mda .. ador si ochelarii nerd :x:x ...  chiar prea mult :]]



Gata cu ce-mi place mie ..sa trecem la chestii funny ;] 
Am gasiiit un caine care face atletism :]] 


Evident .. si o pisica :]] 


Mda ... extrem de talentati :P   
Stiati ca vacanta de Pasti se prelungeste cu o zi \m/ ? 
Macar o zi sa fie in plus acolo :]] 
Gata pentru azi >:D<  
Pe mainee :x 





2 comentarii:

Hai, da comm , stiu ca vreiii :P