welcome Back :]]

Bine'ai venit pe blog-ul meuu :x
Sper ca-ti va placea>:D<
Si daca iti place .... Mai viziteaza-l xD

miercuri, 20 aprilie 2011

Ciocolata :]

Bunaa :x 
Ce faceeti ? 
Mi-am propus sa scriu despre ciocolata :>:> 
Voua ce ciocolata va place ?? Mie imi place batonul Snickers si bomboanele M&M's :x . Pur si simplu le ador :x 
Stiu ca ingrasa :| ... dar nu mananc prea des :P 

Azi am observat ca la Oriflame cand vroiam sa fac comanda ... mai am de platit 30 de bani :| ... da ati citit bine ... BANI :| . Cum sa ma duc eu la banca cu 30 de bani in mana ... Mi se pare stupid .. Dar eu mi le fac cu mana mea asa ca nu ma plang :> ..prea mult :]] 
Deabea astept sa se faca vara :x 
Toata ziua sa stau afara <3 
cum am facut si azi ... dar Toffz a trebuit sa place la verii ei si n-am mai avut cu cine sa stau :-j . Asa ca am intrat in casa .. sii .. ce sa fac ?...Sa sciu pe blog :>  

Vesti bune :> . Am gasit ceva interesant . 20 Dintre cele mai ciudate fobii :]] 
Vi le dau si voua :P 
Intai ..definitia fobiei pentru cei care nu stiu :* 


Fobia reprezintă o frică intensă, iraţională, persistentă în faţa unor anumite situaţii, obiecte, activităţi sau persoane.
Uite si fobiile :]] : 

1) alodaxofobia = frica in fata opiniilor altor persoane
2) barofobia = frica de graviditate
3) logizomecanofobia = frica de computere
4) dextrofobia = frica de obiecte situate în partea dreaptă a corpului
5) eufobia = frica de a auzi veşti bune
6) francofobia = frica de francezi sau cultura franceză
7) genufobia = frica de genunchi
8 ) ideofobia = frica de idei
9) selenofobia = frica de lună
10) uranofobia = frica de rai
11) plutofobia = frica de bogaţie
12) gamofobia = frica de căsătorie
13) genofobia = frica de sex
14) hipopotomonstrosecvipedaliofobia = frica de cuvinte lungi
15) venustrafobia = frica de femei frumoase
16) vitricofobia = frica de tată vitreg
17) xantofobia = frica de culoarea galben sau cuvântul “galben”
18) xenoglosofobia = frica de limbi străine
19) triskaidekafobia = frica de numarul 13
20) ripofobia = frica de actul defecaţiei
Tu ai vreo fobie? 
Mdah ..ciudate fobii :]] 
Pai ... cam atat :) 
Papaaa >:D< 

2 comentarii:

Hai, da comm , stiu ca vreiii :P