welcome Back :]]

Bine'ai venit pe blog-ul meuu :x
Sper ca-ti va placea>:D<
Si daca iti place .... Mai viziteaza-l xD

miercuri, 20 aprilie 2011

Modificare... :P

Heiii... dupa cum vedeti mi-am modificat putin blog-ul . Sper sa va placa :> 
Mda ..siii.. particip pe facebook la un eveniment numit : "Spuneti NU vacantei de vara mutata iarna" . Adicaaa..totusi ..ce sa faci la scoala vara ... sa mori de plictideala si sa te gandesti la cai verzi pe pereti ... ete na ..prefer sa ma duc iarna la scaola pe frigu` frigului decat vara .. vara vreau sa stau toata ziua pe faleza si sa ma indop cu ingehtata :P .. n-am chef sa stau si sa ascult ce spune profesorul .. doar daca as face in fiecare zi engleza si sport ... si nimic altceva :]] . cica fac economie...da` de unde ? :| Iarna trebuie sa incalzeasca scoala ptc urmeaza sa vina elevii din vacanta ..pe cand vara nu trebuie .. te-ai cloci daca ai sta pe caldura aia .. mdah ...asa gandes eu ..nu stiu alti .. :| 
Participati si voi daca sunteti de acord cu mine ;) . 
Hmm... azi sunt fericita :P . Vreti sa stiti de ce ? 
Pai..in primul rand pentru ca s-a facut calda afara ..si e si vacanta :) 
Sii..in al doilea rand pentru ca vorbesc cu prietena mea cea mai buna prietena a mea :x ..care a plecat in Belgia :(( ..miss u Deea :x <3 
Comentez cu Toff o poza de-a mea de pe fb :]] 
V-o dau si voua sa vedeti despre ce e vorba ;) 






Si uite si comm-ul ;) 
    • Tofzz End ugg's :x
      acum 31 minute · 
    • Theodora Gradea 
      acum 29 minute · 
    • Tofzz End like,like,like♥
      acum 29 minute · 
    • Theodora Gradea Iiiii :x :]]
      acum 29 minute · 
    • Tofzz End fuarte artistica ppoooza
      acum 29 minute · 
    • Tofzz End ‎;)))
      acum 29 minute · 
    • Tofzz End ‎:))
      ]
      acum 28 minute · 
    • Theodora Gradea Am si scapat aparatul o data .... :]]
      acum 27 minute · 
    • Theodora Gradea Bn .. era pe masa si cand vroiam sa il iau am dat cu mana peste el :D
      acum 27 minute · 
    • Theodora Gradea Dar ..... n-a patit nimic
      acum 26 minute · 
    • Theodora Gradea Iar in spatele meu e opera Sabinei :-"
      acum 26 minute · 
    • Tofzz End woow ce talent♥
      acum 25 minute · 
    • Theodora Gradea nu-i asa ♥?
      acum 23 minute · 
    • Tofzz End aha
      acum 23 minute · 
    • Theodora Gradea ‎:>:>
      acum 23 minute · 

Un comentariu:

Hai, da comm , stiu ca vreiii :P