welcome Back :]]

Bine'ai venit pe blog-ul meuu :x
Sper ca-ti va placea>:D<
Si daca iti place .... Mai viziteaza-l xD

marți, 19 aprilie 2011

Dreams :x

Cui nu-i place sa viseze ?:x 
Mie imi place mult :x  
Da ..imi place sa cred lucruri care nu sunt adevarate ... imi place imi creez o lume de care numai eu stiu ..una care nu e nici pe deparete la fel ca realitatea 8-> . iubesc sa visez ... imi place sa ma cred o printesa ..chiar daca nu sunt . Dar .... cel mai mult imi place sa creez cu ochii deschisi o lume doar a mea...in care sunt toti pe care ii cunosc ... dar  sunt diferiti . :x 
Ai ceva impotriva visatului ?
Nu citi postarea asta in continuare >:P 
Si care-i faza ? Chiar daca ma cred cine nu sunt incerc sa fac asta sa fie cat mai real ;) 
Poate nu o sa ma crezi ... dar viata e un vis . Sigur...imi place sa traiesc ... dar imi place si sa visez :x 
Gata cu visele :) 
Am gasit pe net o trupa tareeeeee draguuuuu :o3 
Se numeste Dev :x 
Da ...si am vazut la TV o mel faina :]] 
E de Sak Noel - Loca People :P 
Va zic si de un program online de modificat poze :) 
Picnik ...eu il adoooooor :x 
Tocmai am vazut...o poza tare :)) 
Uite :)) :                            

Mi-o pun si la avatar :]] 
Vrei id-ul meu??? :o3 
Nu ti-l dau :]] 
Chiar il vreii ? :( 
Pai...hai ..bine ...nu :P 
Ok .. na'l .... 
poatealtadata@yahoo.com 
Glm...nu e asta :P 




Hmmmm..nu mai am ce sa mia zic ..deci ..papaaaa >:D<      
                                                                                       

2 comentarii:

Hai, da comm , stiu ca vreiii :P