welcome Back :]]

Bine'ai venit pe blog-ul meuu :x
Sper ca-ti va placea>:D<
Si daca iti place .... Mai viziteaza-l xD

joi, 21 aprilie 2011

Life is pink !

Heiii <3 . Ce mai faceti ? 
Se apropie Pastele . Si noi trebuie sa ne innoim ;) 
Eu mi-am luat o bluza mov :x .. si azi ma duc sa imi iau niste blugi rosii :P 
Din pacate nu ma pot duce sa ma dau pe sub aer ... am si eu problemele mele :| 
Mda .. nu mai e mult si vine si ... scoala :| . Deabea astept .. sa treaca si tezele si sa vina vacanta de vara .. cre ca toti gandesc la fel ca mine :]] .










Am gasit o banda desenata detul de faina :]] 
Uite-o :           
Hmmm.. pisici >:P . Urasc pisicile :| . Mie imi plac cainii :D 
Si acum ceva pentru cei carora nu le place cuplul Selena & Justin 
Pam pam ... :]] 
Cam atat pentru acum >:D< 
Papa :* 


2 comentarii:

Hai, da comm , stiu ca vreiii :P